woensdag 16 november 2011

Shop for a weekend


ik weet niet meer precies
hoe we er opkwamen maar
het was zoiets als:
Sophia heeft wel eens gasten in hun huisje
(waar ik overigens maanden met veel plezier verbleef)
die wel eens een Shop for a week in Berlijn hadden,
ik heb veel te veel spullen over,
zij heeft ook nog wel een en ander,
en zo gaandeweg besloten we
een verkoop te houden..


we verkopen in principe alles 
wat we daar neerzetten
(behalve de tafel, de bank en de bedden)
en we hebben echt van alles:
servies, stoffen, schortjes, borduurwerkjes,
spreien, kleren, kaarten, boeken,
een geweldige margrieten-lamp,
houten poppetjes, knopen en band,
beeldjes, blikken,
en natuurlijk wat kerst-dingetjes
(ik ben zelfs nog wat aan het haken,
en vogels aan het vouwen)


kortom wij hebben er zin in
het zou leuk zijn
als we jullie daar mochten begroeten
(natuurlijk met thee, koffie
& Appeltaart!)
het is goed te bereiken
en je kan er gratis parkeren in de buurt
(dat mag voor Amsterdam toch wel een wonder heten)
ik zal jullie op de hoogte houden van de vorderingen
een plan is Zo gemaakt
nu begint het uitvoeren!


ik wil graag een lapje ruilen met:
Anna Hillegonda
Pipowagen aan zee
Linda Lammerts
Haakzaken
Puur Arnika

ik heb iets in de schoen gevonden van:
Tante Tee
Cinderella 
Tudy
Happy in Red
Ina

als jullie je adres willen mailen,
stuur ik het op, bedankt!
warme woensdag-allen
x

24 opmerkingen:

  1. o wat een leuk idee, ik denk dat ik wel even langs kom!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee! Als er niks anders in mijn agenda staat om ik zeker langs.
    En wat leuk dat je met mij wilt ruilen!
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Iets mijn mijn schoen gevonden? Yeehaw!! Wat jammer dat ik 10 en 11 dec niet in het land ben! Er is, voor deze journalist, zeker geen zeer speciale voorverkoop/viewing voor wat extra exposure zeker? Kidding, just kidding ;-)
    Ik ga je mailen! Fijne woensdag!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk initiatief. Haak ze! Helaas heb ik dat weekend net zelf een expositie. Volgende keer beter. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé dat ben ik!!! Leuk!!! Ik zal mijn adres mailen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh waarom woon ik nu zo ver weg van Amsterdam! Dat klinkt allemaal zo leuk!!

    Zo'n initiatieven zouden er meer moeten zijn!
    Sylvie (mi joya)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee Ingrid, wat leuk! Kun je niet eerst een voorverkoop in Zutphen houden? Ik ken zo al een heleboel mensen die dat leuk zouden vinden (waaronder ik zelf)! Amsterdam is voor mij echt te ver weg, dan verslurpt mijn auto mijn budget voor die dag al aan benzine op ...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hee jammer dat Amsterdam zo ver weg is. Zou je graag eens in real life ontmoeten en wat van je spulletjes in bezit krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Briljant idee ! We waren graag even komen buurten alleen staan we die dagen op de Kerstfair in Buren ! Veel plezier en gezelligheid ! Tante Jetje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, wat een leuk idee! Ik ga zien of het me lukt om even te komen kijken, lijkt me erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oei, voor mij is het ook te ver... kan ik geen bod doen via het internet voor het groene stofje met witte bloemetjes? :) (ik betaal er de verzendkosten met plezier bij hoor!)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Spijtig dat ik niet effe kan langskomen! Maar geniet van je verkoop,
    Liefs,
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waauw! een kadootje in mijn nieuwe schoenen! Al zijn ze inmiddels niet meer spiksplinternieuw want al een week met veel plezier gedragen.Dank u wel Sint Nicolaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. VAnaf mijn werk ingelogd...en lees jippie er zit wat in mijn schoen.....dat is een verassing! Dank u ingthings- klaasje!!!!!
    Ik mail vanaf mijn school mail...dus evenm een ander mail adres....X Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zou ik graag komen zeg! Maar het is te ver weg (en ik heb al wat anders in de agenda ook). Maak maar veel foto's en schrijf er een stukje over dan kan ik toch een beetje erbij zijn.

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. OOOOOO, wat zou ik zóóóó graag komen kopen!!! maar helaas heb ik zelf een kraam op een kerstmarkt. Báááálen hoor!!! Misschien een andere keer? knufzz...peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jeej, ik woon praktisch om de hoek! Ik spring dus zeker even op mijn fiets om te komen snuffelen. Tof plan!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een geweldig idee en wat nou jammer dat ik helemaal in het hoge noorden woon. In gedachten geniet ik wel een beetje mee met al die voorbereidingen en de leuke voorpret over wat er die dag allemaal zal gaan gebeuren.
    Succes met de voorbereidingen en geniet maar lekker op het moment dat je winkeltje open gaat. Die dag vliegt voorbij! groetjes, Doesjka

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een ontzettend leuk idee! Misschien kom ik wel even langs...ben zo te lezen een van de gelukkigen die niet al te ver van Amsterdam woont :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. jammer dat het zo ver is, anders was ik graag langsgekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk idee. Ik zal het ook vanaf je blog blijven volgen, want kan ook helaas niet komen. Die zaterdag heb ik namelijk net met een vriendin afgesproken om naar een andere leuke kerstmarkt bij me in de buurt te gaan. Veel plezier en succes met de voorbereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik kom via via, bij je terecht, maar wat gezellig is het bij je. En wat een leuk idee hebben jullie bedacht. Ik wens jullie heel veel suc6, Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuk plan! Een hele fijne dag! Jammer dat het net iets te ver weg is, anders was ik zeker langs gekomen. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Goed idee, Ingrid ik kan je niet komen bezoeken! Heb in dat weekend andere ook leuke dingen te doen zoals een kraampje op de MidWinterfair van Archeon. Misschien doen jullie het in de zomer nog eens over! Veel plezier met zo'n sale aan huis!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)