zaterdag 3 maart 2012

Crochet, a magazine, (apple-pie-day)


laatst kreeg ik van Noofje een kaartje 
(ik heb ook nog even virtueel touwtje gesprongen
met haar via Twitter,
maar dat is weer een ander verhaal)
en wat kleine gehaakte strikjes,
hier boven op de foto
dat vond ik zo'n leuk idee,
dat ik mijn eigen variant bedacht..


zelf een patroontje bedenken,
is gewoon beginnen,
dan 6 mislukte strikjes hebben,
en maar weer opnieuw,
totdat het naar je zin is..
 iets bedenken,
wat je ook makkelijk aan anderen kan uitleggen,
dus hierbij:


ik naaide er van kleine stukjes sof,
bandjes om, maar je kan natuurlijk ook lint,
of gehaakte bandjes doen,
precies Zo als je het hebben wil..


ze zijn echt heel erg makkelijk
dus ik haakte nog maar een beetje door
strik na strik..



en nog maar een paar..
gisteravond kreeg ik een mailtje van Jolanda,
dat er iets over mijn blog in de Libelle Woonwinkel special
stond (ha)
mijn eerste gedachte was,
dat kan helemaal niet,
ik heb helemaal geen woonblog ,
maar ik snelde toch nog even om
kwart over 9 naar de AH, hier achter,
(zo handig In de stad wonen)
en ja hoor


een Kinderlijke Blijheid
maakte zich meester van mij..
ik sta in een blaadje,
met mijn O Zo leuke eenvoudige knutsels
(hun woorden)


wat een feestelijkheden allemaal,
terwijl ik dit typ (in mijn soort van pyama)
loopt P. al gewassen een aangekleed rond,
dus ik moet me haasten,
we gaan een dagje naar Zeeland..
waar wij natuurlijk.
appeltaart gaan eten in een strandtentje,
ter Viering van de Dingen!
fijne dag-x-

16 opmerkingen:

  1. Wat leuk!!!!!! En maak er een gezellig dagje van met lekkere appeltaart en veel kringloopwinkels.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zo blij dat jij niet van 'less is more' houdt ;-)
    Wat een effect die strikkies zo bij elkaar.
    Geniet van de Dag In Zeeland, opsnuiven die lucht en genieten maar!!!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toevallig had ik de Libelle Woonwinkespecial gekocht, maar nog niet ingezien. Ik zal je straks bij de koffie eens gaan bespeuren ;-)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love your little bow ties, and how lovely to be in the magazine, if a litttle surreal!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk, maak er een fijne dag van! Ik ga je opzoeken, niet in Zeeland natuurlijk, maar in de Libelle. Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben ik blij voor je. Ik heb nog nooit de Libelle Wonen gelezen, de "gewone" daareentegen koop ik wekelijks.
    Dat vinden de meeste mensen absurd, "welke 19-jarige leest er nu de Libelle"? Ja. Ik dus.
    En aangezien ook ik een uitstapje gepland had, maar op doktersvoorschrift thuis moet blijven, ga ik toch maar eens dat boekje halen!
    (5 minuutjes weg kan vast geen kwaad ;))
    Veel plezier in Zeeland en nogmaals gefeliciteerd
    met Libelle EN je mooie nieuwe header :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jiehaaa, LEUK! Dat kan nog wel eens een hoop nieuwe bezoekers op je blog opleveren (ik doe dat ook graag, linkjes checken uit blaadjes). Veel plezier vandaag. Het is hier in Vlissingen zacht, windstil en heiig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je in Libelle staat!! Gefeliciteerd en veel plezier in Zeeland!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat krijg je er van, als je op de 'ja' stand staat. Dan gebeuren mooie dingen! Wat leuk voor je Ingrid! En veel plezier vandaag. Appeltaartze!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. maak er een mooie dag van in het mooie zeeland !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke strikjes en wat gaaf dat je in de libelle staat
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hihi....cool dat je in de Libelle bent belandt! Maar eigenlijk verbaast het me niks want jouw blog is by far de leukste!

    Fijne zondag,
    Marièlle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke strikjes. Zo vrolijk ook, met al die kleurtjes. Nu wil ik helemaal leren haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke strikken!!! En je staat in de Libelle, leuk maar hadden ze je niet even kunnen vragen of op z'n minst informeren.....

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat super leuk!
    Ik kan niet haken en dan zie ik al die leuke gehaakte werkjes op je blog.... Ik ga een keer de tijd nemen en op youtube kijken hoe het moet en wat 'hakers' bedoelen met al die termen, haha

    Groetjes Floor

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)